نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای بیماران با آسیب کلیوی مرحله نهایی برای فعال کردن و جلوگیری از دیالیز

درمان جایگزین برای بیماران با آسیب کلیوی مرحله نهایی برای فعال کردن و اجتناب از DiálisisUsted اگر بیماران وارد مرحله بیماری کلیوی ترمینال، این بدان معناست که کلیه به شدت آسیب دیده است. و دیالیز یکی از درمان های رایج ترین توصیه شده توسط دکتر خود است. با این حال، بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز.

چرا بیماران مبتلا به ترمینال ETPA نمی خواهید به دیالیز؟

به طور کلی، سه یا چهار ساعت طول می کشد برای بیماران با مرحله پایانی به دیالیز در هر زمان. دیالیز نیز همیشه به ارمغان می آورد بسیاری از اثرات دردناک سمت برای آنها، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، تب و غیره، که باعث تشدید درد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. چه بدتر، دیالیز می تواند کلیه آسیب دیده، که به تدریج می تواند بدتر فعال نیست. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به مرحله ترمینال در حال حاضر به انجام دیالیز است.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به مرحله ترمینال برای فعال آسیب کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

درمان با سلول های بنیادی یکی از درمان های پیشرفته ترین برای مرحله نهایی بیماری کلیه است. سلول های بنیادی سلول های پرتوان با قوی برای فعال شدن آسیب کلیوی هستند. آنها سلول های جدید و نابالغ است که بسیاری از بافت های مختلف امکان پذیر است و اندام است. سلول های بنیادی خاص می تواند به بدن بیماران مبتلا به مرحله پایان تزریق می شود. علاوه بر این، توانایی سلول های خود شفا فعال می شود و هم بیماری را کنترل کند. سپس تعداد سلول های طبیعی بسیار افزایش یافته و در همان زمان، کیفیت سلول نیز بهبود خواهد شد. این درمان می تواند پایان مرحله بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان کنند، چون بیماران درخواست که لازم نیست به انجام دیالیز دیگر.

اگر شما می خواهید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و یا می خواهید به تلاش و پایان مرحله بیماری کلیوی و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به ما مشورت، به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: